Oprava převodovky od 5 dnů!
Pracujeme s láskou!
Vítejte!
Jaké práce umíme udělat
Typické poruchy automatických převodovek.
Porucha | Možná příčina |
---|---|
nemožný pohyb dopředu, kola se protáčí na místě, zpátečka je v normě |
|
žádný pohyb dozadu, funkční 1. nebo 2. rychlostní stupeň dopředu; při 3. (4...) žádná rychlost |
|
žádný pohyb dozadu, dopředu všechny převodní stupně fungují |
|
žádný pohyb dozadu ani dopředu, při přechodu z "P" nebo "N" na jakoukoli rychlost, žádný znatelný náraz vypovídající o zařazení rychlosti |
|
žádný pohyb ani dopředu ani dozadu, při přepnutí do polohy „P“ nebo „N“ při jakékoli rychlosti se projeví citelný otřes, vozidlo prokluzuje a nehýbe se |
|
možný pohyb tam a zpět pouze na 1. a 2. rychlostní stupeň, žádné další přenosy nejsou | zaseknutý ventil v hydraulickém zařízení nebo solenoidu |
vozidlo běží, ale při dlouhodobém stoupání v poslední rychlosti začne prokluzovat a dochází k předčasnému přepnutí na nižší rychlost |
|
při rozjezdu vozidlo trochu prokluzuje, ale když získá rychlost, jede a řazení ostatních rychlostí funguje normálně |
|
vůz se při instalaci řadicí páky do polohy „N“ pohybuje |
|
k řazení rychlostních stupňů dochází při rychlostech nad normální hodnotou |
|
při prudkém stlačení pedálu plynu, nedochází k podřazení na nižší převodový stupeň „Kickdown efekt“ |
|
prokluzování spojek při řazení rychlostních stupňů |
|
vozidlo při jízdě cuká, prokluzuje | blokovací spojka mimo provoz |
řazení rychlostních stupňů v automatické převodovce je doprovázeno nejen otřesy, ale citelnými ránami | celkové opotřebení třecích kotoučů, vytvořené velké spáry |
žádný pohyb ani dozadu, ani dopředu, tlak v potrubí automatické převodovky je přítomen | sedrané drážkování hlavy turbínového kola hydrodynamického měniče |
žádný pohyb ani dozadu, ani dopředu, tlak v potrubí automatické převodovky není přítomen |
|
vozidlo se sotva pohne z místa (jakoby prokluzuje) a velmi pomalu nabírá rychlost; nazpět taktéž |
|
skřípot a hučení v místě diferenciálu |
|
vůz se pohybuje, dokud nedojde k zahřátí přenosové kapaliny, následuje prokluzování dopředu i dozadu, nakonec vozidlo prokluzuje na místě |
|
vůz nevyvíjí otáčky za účelem zvýšení rychlosti pohybu, zejména na vzestupu; nelze přepnout na nižší rychlostní stupeň prudkým stlačením plynového pedálu, nefunguje „Kickdown efekt“ | nedostatky v práci motoru. Selhání otáček motoru při stisknutí pedálu plynu v rozmezí 1000 – 1500 ot/min. Tento rozsah otáček je přípravou pro řazení převodových stupňů |
při zařazení jakékoliv rychlosti vozidlo zhasne, jestli nestihnete přidat plyn |
|
přenosová kapalina v automatické převodovce se zpění a získává nahnědlo-bílou barvu, vozidlo začíná prokluzovat | dovnitř automatické převodovky se dostala voda, se vzduchem vytvořila pěnovou emulzi, olejové čerpadlo nevytváří tlak |
nízký tlak oleje v potrubí |
|
na magnetech vany přenosové kapaliny jsou patrné kovové částečky, ostré, větší než 1mm |
|
hliníkové částice ve spodní části vany |
|
plastové částice nebo nečistoty ve spodní části vany nebo na mřížce filtru |
|
na magnetech vany přichycené malé válečky | rozsypalo se opěrné kotoučové ložisko |
kovový zvuk, když motor jde na volnoběh | opotřebování třecích disků jakékoliv spojky |
Máte dotaz?

Zavolejte mi:
(+420) 775 555 010
Andrej Suvjazov
(+420) 778 055 518
Nikita Suvjazov
(prodej náhradních dílů)
Adresa
Kladenská 859,
273 43 Buštěhrad
pondělí – pátek: 8:00 - 18:30
sobota a neděle: dle dohody